Juvan Käsityöläiset ry

juvankasityolaisetry@gmail.com

Y-tunnus: 0973257-4

Yhdistyksen tarkoitus

Yhdistyksen tarkoituksena on tukea käsityöläisten toimintaa, valvoa käsityöläisten etuja sekä edistää perinteisten käsityötaitojen säilymistä. Tarkoituksensa toteuttamiseksi yhdistys järjestää kokouksia, koulutus- ja tiedotustoimintaa käsityöläisten ammattitaidon edistämiseksi sekä järjestää ja osallistuu alan näyttelyihin.

Toteutus

Toimintaa toteutetaan pääasiassa Hildurin talossa (Juvantie 2) Juvan kirkonkylän taajamassa. Kesäisin juhannuksesta elokuun puoliväliin järjestetään kesänäyttely ja kirpputori Vinttigalleriassa, myymälä ja kahvio talon alakerrassa sekä pienempiä näyttelyjä talon kokoushuoneessa ja yläkerran huoneessa. Viime vuosina näyttelyjä on järjestetty myös Juvan kirjastossa ja Partalan kuninkaankartanossa.

Syyskaudella on myymälä ja kahvio avoinna lauantaisin, jolloin myös järjestetään erilaisia tapahtumia mahdollisuuksien mukaan jäsenille ja yleisölle.  Joulupuoti avautuu marraskuun puolivälissä.

Anna palautetta tai ota yhteyttä

Yhteydenotto